Wednesday, July 05, 2006

照片

公司踏入第十年,我的上司將介作Managing Partner,所以這幾星期,他的壓力大得很,神經質地把他的助手一直的罵。

那個助手,咪就係我囉。

另外新請那位律師,問我:「嘩,佢係唔係都鬧,搞乜。」

連二老闆都話:「how's your boss's mood today?」

昨天連Reception小姐都悄悄跟我說:「唉,睇見你都覺得陰功。佢呢幾個禮拜,發o左神經咁。」

我只知道,心裡慌張時,我的惟一倚靠,是天父。禱告的力量真利害!

因為公司的「喜事」,週末的服紙我們有大業的廣告。

昨天難得心情好的老闆,發電郵如下:

Dear All

...we will be taking a photograph of the firm members for advertisement on Sat 8 July 2006.

I anticipate that the photo session will take place around 2.30 pm, just before our 3 pm meeting. Please be on time and dress accordingly (no Superman or Wonder Woman outfits).

有口痕友問:「是不是可以穿成Batman?」

=_='

好笑的是,今天大家都刻意地扮得漂漂亮亮回來,從香港回來的(ex)大老闆lunch time 更去了剪髮,笑說「我們這些出o黎行的,要轉換下形象嘛。」



I think everyone in our firm are losing their minds...

後記:有極重要的Senior今天請了病假,照相改為明天,剛剪髮的他和一眾無端打扮的同事面上皆呈現明顯失落的神色!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home